tisdag 2 oktober


HALLÅ GISSA VAR JAG ÄR NU.

ni har ingen aning. sitter nämligen i filmhuset just nu och chillar runt på Kulturrådets kontor. hur random egentligen. mamma jobbar här och jag hade inget att göra så tänkte att jag lika gärna kunde åka hit och kolla läget. det är ett öppet kontorslandskap, så man måste viska när man pratar och jag ba hur fan orkar du sitta här och viska dig fram genom dagarna och mamma säger att hon orkar inte. inte egentligen men hon står ut. jag ske se till att aldrig behöva stå ut när jag jobbar. jag ska tycka om att gå till jobbet. ett av mina mål här i livet.


OCH HALLÅ GISSA VART JAG SKA SEN.

ni har ingen aning. ska nämligen till SvDs kontor för att gå på möte. ska prata jobb och sådär och det ska bli rätt spännande. har ju varit där tidigare en gång men det ska bli lika spännande ändå. känner att jag flänger och far väldigt mycket men det gör inget för vill ha saker och göra. orkar inte sitta hemma och rulla tummarna. ska åka utomlands snart också, har jag bestämt. eller till Göteborg. vill bara bort ett tag för är så trött på samma mönster och samma gamla gråa vardag.

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0