12 september



hej hej. livet och humöret går i vågor just nu. jag känner mig ganska instabil och jag har ständigt musik i öronen och jag sitter allt oftare med pennan i handen. det har gått och blivit höst nu och det jobbiga är att se alla åka till skolan medan jag åker till jobbet. det är jobbigt att jag inte får träffa mina polare varje dag och det är jobbigt att börja om från början igen. jag klarar mig rätt bra i och för sig även fast jag är lite instabil. i'm a strong and independent woman. lol. 

nej men skämt och sido. vet inte vad jag ska skriva egentligen för det känns som om allt jag skriver är så himla deppigt. jag är inte ens en deppig människa egentligen. det bara blir så att allt som liksom trycker och spränger inom mig hamnar just här på bloggen, och det mesta låter deppigt och det ber jag om ursäkt för. det är ju faktiskt inte speciellt kul att läsa massa depp. tycker jag i alla fall. 

lovar att nästa inlägg ska bli lite mer sprudlande och levande. puss på er. 
 

KOMMENTARER
Postat av: Therese

Pruttis :D vrf måste du va så fucking fin?:P

2012-09-12 @ 13:02:20
URL: http://thirreh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0