8 februari

 
cirka 50 år sedan jag satte mig ner och skrev ett inlägg. vet inte varför men skrivarlusten är liksom försvunnen, samma sak med tecknarlusten. satte mig ner och tecknade för första gången på x antal månader igår och samtidigt som det var skönt så kändes det svårt. har glömt bort hur man gör och allting blir bara kladdigt och fult. det är synd att det ska kännas så för jag vill egentligen teckna. det kliar i fingrarna. 
 
annars? jag har inte fått jobb än. ska köpa en ny mobil. letar efter kurser eller liknade som jag kan tänka mig plugga i höst. väntar på att snön ska försvinna. dammar av vårjackan. kollar på Bones. kramar och pussar min älskling. äter onyttigt. vill börja träna men orkar inte lyfta mig från soffan. träffar Elise och planerar våran 20års-fest. fikar. lyssnar på musik ungefär hela tiden. försöker få dagarna fått gå. 
 
försvinn februari, vill ha vår nu nu nu nu. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0