väntan



Det känns som om det enda jag gör nu för tiden är att vänta. Jag väntar på våren och värme och tunnare kläder. Jag väntar på att jag ska få napp om jobb. Jag väntar på att något roligt ska hända och jag väntar på Åke varje sekund varje dag jag inte är med honom. Jag väntar på att jag ska komma på vad jag vill göra med mitt liv, vad jag ska plugga och studera. Jag väntar på att bli nyfiken på livet. Jag väntar på fredagar som ibland innebär alkohol och fest och som i andra fall innebär mys i någons famn. 

Mina ögon börjar snart kolla i kors också. Kollar på film och serier alldeles för mycket, så imorgon ska jag på dejt med älskling och vi ska på konstutställning. Ska bli kul. Har väntat på att få göra det. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0