4 januari



jaha det har redan gått fyra dagar på det här året. borde söka jobb och så men har valt att göra ingenting istället. behövligt men jag måste ha jobb. ska väl ta tag i jobbsökandet snart men just nu tar jag det rätt lugnt. försöker vända tillbaka på dygnet men det är inte lätt när ens pojkvän sover till tre. men idag sov jag hemma och då gick jag upp redan vid tio och jag fick se solen! har inte sett solen på jag vet inte hur länge och det känns skönt att få se lite ljus. 

de kommande dagarna ska jag träffa fina Emma som jag inte sett på evigheter och sen ska jag träffa fina Therese som jag saknar så mycket. och sen vill jag handla massa saker men har inga pengar nu när jag köpt sl-kort för 1700 kronor. vilket jävla rån. 

mitt mål än så länge är bara att ta mig igenom mörker och slask och regn blandat med snö. bara januari februari försvinner så ska det nog gå bra. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0