7 januari

 
skulle åka och träffa honom för några dagar sedan och mamma frågade om det fortfarande kändes lika kul att träffa honom. hallå. dum fråga. det känns alltid bra och jag vill ha honom bredvid mig hela tiden. idag har vi känt varandra i tre månader och det är nästan ingenting men ändå så känner vi varandra så bra. 
 
skickade hem honom igår ändå eftersom jag skulle träffa fina Emma. vi tog en fika och pratade ikapp och herregud vad mycket som man hinner missa på bara en månad. jag spontanköpte en väska också vilket gav mig lite ångest men äsch. behöver unna mig lite lyx ibland. idag är det Therese som står på kalendern och blir glad bara jag tänker på att jag ska få träffa henne. som jag saknat henne. 
 
puss på er fina människor. 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0