ett nytt år


firade nyår hos min favorit Elise och hon hade köpt hur mycket pynt som helst och det blev så fint. blev tacos till middag och efter vi hade käkat rullade jag fram. 

Texas ville också vara med. 

fina Elina! fick en julklapp av henne och eftersom jag inte hade förväntat mig det så blev jag lagom förvånad. kändes dumt att jag inte hade någon till henne. 

och här har vi Jemina som flummade runt som vanligt. det bästa var att hon säger att hon alltid känner sig efterbliven, och vi andra skrattar för vi kan inte annat än hålla med. lol.  

och Elise som hade fixat det så himla himla bra. hon var snygg såklart och det var hur mysigt som helst att spendera kvällen med henne. 

här är jag och jag ser lite lagom drogad ut. myste med Texas medan han satt och lyssnade på fyrverkerierna. vi gav han leverpastej i mängder och jag tror nog han fick ett bra nyår han med. 

och min älskling som kommer hata mig för att jag lägger upp den här bilden. lol. jag sa kan du ha öppna ögon på bilden för en gångs skull och han spärrade upp ögonen och då blev det ju nästan normalt haha. 

just nu känns det ju lite lagom sjukt. 2013. dags för en ny värld och nya planer och mål och önskningar. har aldrig riktigt gillat nyår men lyckades få ett bra slut ändå. att spendera kvällen med tre fina tjejer och att lite senare på kvällen ha Åke bredvid sig kunde inte ha gjort kvällen bättre. blev en mysig kväll med skratt och prat och det var rätt skönt att inte festa hårt. fick uppleva nyårskyssen och det var det bästa med hela kvällen. kunde inte börjat året på ett bättre sätt. 

nu ska jag göra klart den där jävla årsresumén som jag har glömt bort. och alla dessa fin-fina bilder har jag lånat av Elise. gott nytt år kära läsare!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0