5 maj

 
 
Allting börjar vakna nu. Det gick så himlans fort att jag knappt märkte det men nu är det nog vår på riktigt ändå. Jag känner mig lite efter bara och jag har inte riktigt skakat av mig den där kyliga och sömniga vinterkänslan. Vill vakna upp nu för jag är så trött på att känna som jag gör. Vill ha ny energi och nya tankar och jag vill ha parkhäng och pussar i solen. Det bästa jag vet just nu är att somna i Åkes famn och även fast jag får göra det flera gånger i veckan så räcker det inte. Vill somna bredvid honom varje dag i veckan. 
 
 
Pengarna försvinner från mitt bankkonto och det känns inte alls bra. Trots det vill jag göra så mycket nytt för att distrahera mig själv och för att våren gör mig så mycket piggare. Tackar för skatteåterbäringen och hoppas på att jag får dom i början av sommaren. Helst av allt vill jag resa och försvinna ett tag men det får nog vänta ett tag.  Men snart så.
 
Och jag och Åke har förresten varit tillsammans i mer än 6 månader. Kan knappt förstå det själv. Tiden tycks stå still och ändå så går det så fort. 
 
Nu framöver ska jag 
1. kanske åka till landet där jag inte varit på mer än 1 år.
2. sola och försöka få lite färg.
3. ta tag i mitt körkort och övningsköra som tusan. 
4. spara pengar men ändå försöka leva (önska mig lycka till).
 
Ha det bäst!
 

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Hänger du här ofta?

En ruta att skriva hemligheter i:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0